Reivindicacions

ASIJ CATALUNYA FAC USOC COMUNICA: COMUNICAT CONJUNT_LLUITEM PEL QUE ÉS OBVI 💪

Companys/es,

Us recordem que ASIJ, està fermament compromès amb la lluita contra el frau i/o l’abús de la temporalitat a l’Administració de Justícia i des de que vam formar sindicat, no hem deixat de concentrar-nos, manifestar-nos i visualitzar la situació de milers d’empleats d’aquesta administració al costat de la resta de col·lectius perquè EL FRAU DE LLEI AFECTA A LES PERSONES, NO ALS LLOCS DE TREBALL.

Com sabeu, no estem sols i no som els únics, ASIJ Catalunya porta treballant des de fa molt de temps amb entitats, plataformes, sindicats i partits de tots els àmbits de l’Administració pública, braç a braç fent arribar la nostra veu per denunciar l’abús de temporalitat que patim milers de treballadors i treballadores, lluitant per una equiparació real.
Una vegada més, ens hem unit amb l’objectiu de reclamar que es garanteixi la feina de totes aquelles persones que estem en frau de llei per dos motius: la defensa del sector públic com a eix vertebrador de la nostra societat i el dret a una feina digna i estable.
Us diem què ens han de veure’ns més forts que mai, què ens han de témer com a col·lectiu. Hem de fer-nos respectar. Per això des d’ ASIJ Catalunya t’animem a unir-te en les nostres reivindicacions que són les teves.

Ni un pas enrere, junts és com aconseguirem guanyar aquesta lluita de David contra Goliat.

Hem de sortir al carrer i demostrar que defensarem les nostres feines fins al final.

Farem el que calgui, per l’estabilitat!!

COMUNICAT CONJUNT de  Plataforma117, PITEEI, CGT, COS, IAC-CATAC, Col·lectiu CPNL IAC-CATAC, PIAA (Plataforma d’Interines Auxiliars Administratives), Plataforma d’Interines Docents de Catalunya (PINDO), Plataforma auxiliars geriatria PASGECAT, Associació de Plataformes d’Interins/es de Catalunya (PIC), Plataforma de Treballadores Socials Interines G.C. (TSLluita), Col·lectiu d’Educadors de Catalunya C.P (CEC), ASIJ Catalunya (Administració de Justícia), PINDOC (Interines Docents de Catalunya), Plataforma d’Interines del SOC.

CE INF-PRI SAN ANTONIO

Color_CartaFIXESA_Plataformes_Sindicats_CUP

Edited: 12.39h

#EnsEnSortirem💪