Adjuntem nova nota del Departament de Justícia actualitzant info a 30/3:
Bon dia a tots/es, |
Adjuntem nova nota del Departament de Justícia:
Benvolguts/des,
En relació amb la informació que vam publicar a la Intranet el passat 25 de març sobre la justificació de les absències durant l’estat d’alarma, i per tal de donar resposta a algunes consultes plantejades pel personal de l’Administració de Justícia, hem actualitzat i completat el document inicial. La informació es penjarà a ATRI demà i està pendent d’adequar el format per part del Servei de Difusió. Tanmateix, us avanço el document (s’adjunta al correu) amb el contingut per al vostre coneixement i informació.
Els principals elements incorporats són:
1.- El circuit de validació d’ATRI estableix que el permís per deure inexcusable es sol·licita directament a la Gerència o Servei Territorial, que és el validador. Un dels problemes detectats és que algun funcionari no conegui el nom del Director/a o Gerent del seu àmbit territorial i per aquest motiu no pugui finalitzar el circuit de sol·licitud. Hem inclòs aquesta informació.
2.- En relació amb el permís de deures inexcusable per persones dependents a càrrec hem establert uns criteris i requisits bàsics de justificació i acreditació.
3.- Es resolen alguns aspectes pràctics sobre la sol·licitud i tramitació del permís per deure inexcusable que el personal ha consultat.
4.- S’indica la bústia de correu electrònic de cada Gerència i Servei Territorial a la qual s’ha de trametre la documentació justificativa.
Salutacions,
27.3.20-Justificació-absències-derivades-de-la-prestaci�-de-serveis-essencials-del-personal-AJ-DEFEdited: 21.00h
Edited: 10.15h