departament de justícia
Info Departament de Justícia

ASIJ CATALUNYA COMUNICA: Informació IMPORTANT BORSA DEL PERSONAL INTERÍ

Adjuntem nota rebuda del Departament de Justícia:

Des de la borsa de personal interí ens dirigim a vosaltres per posar en comú informació corresponent al procediment de sol·licitud de les persones opositores.

Com ja sabeu, atès l’actual estat d’alarma s’han vist afectats els terminis de multitud de procediments, entre ells el de presentació de sol·licituds per accedir a les borses de personal interí, cas dels tramitadors.

Us volem traslladar que des de l’equip de borsa continuem donant tràmit als centenars de peticions que tenen entrada a la bústia de documentació, així mateix necessitem posar en comú la informació per tal que la deriveu als opositors.

Us facilitem els passos a seguir:

– Emplenament del formulari publicat al web del Departament (majúscules i si es possible a ordinador)


– Adjuntar DNI i titulació de requisit d’accés (si és possible digitalitzada) sinó escanejada.


– Si volen adjuntar qualsevol formació oficial a efectes de mèrits recordeu que només tindrem en compte aquella cursada abans del 30 de setembre de 2017. Podeu consultar la formació a valorar en el punt 4.5.2 relativa al cos de tramitació processal i administrativa (en aquest cas).

– Han d’enviar un sol correu de petició amb el formulari de sol·licitud i la documentació a adjuntar (si es possible en documents adjunts per separat, a efectes d’arxiu electrònic) al correu electrònic documentaciointerinsaj.justicia@gencat.cat

– També poden adjuntar autorització per consultar els antecedents penals, document de que disposen al web del Departament (adjuntem link per consultar aquest i altres documents)

En cap cas han d’enviar la documentació en suport paper. Moltes persones ens comuniquen que a banda d’enviar la petició per la via oficial, mitjançant correu electrònic, han enviat la mateixa en suport paper. Recordeu que entre tots hem de fer possible la desaparició del paper a l’Administració, seguint la llei 39/2015 i mes especialment nosaltres, tenint en compte el trasllat al Districte administratiu.

Per finalitzar podeu informar, tal i com estableix l’ordre 141/2017,que aquests opositors disposen d’1 mes, a partir de la data de publicació de les llistes d’admesos de cada exercici, o bé, en el cas dels opositors que no van presentar en termini el formulari per formar part de la borsa d’interins, encara tenen una oportunitat d’1 mes a partir de la data de publicació dels llistats definitius.

Restem a la vostra disposició per qualsevol dubte o aclariment al respecte.

Salutacions

Edited: 13.49h

Visits: 987